VI: Четврти писмени задатак из српског језика



Као и до сада, писмени радите сат времена, пишите прапописно и стилски коректно. Теме су следеће:

1. Орлови који су рано полетели

Ова тема треба да обухвати доживљаје дружине Јованчета арамбаше. Треба описати ко ју је све чинио и описати укратко чланове (по чему се издвајају, какве су нарави и сл.), као и зашто су се одметнули у хајдуке. Куда су их све одвеле хајдучке авантуре, како су се они у њима сналазили? Како је дружина реаговала на рат? Како се њихова прича завршава? Опиши утиске након читања књиге.

2. Нушићева велика игра — живот

Која књига приказује Нушићев живот и на који начин? Какав је био Нушићев начин приказивања свог живота? Од ког тренутка започиње и шта све описује? У каквој је породици одрастао и како се понашао? Како је описана основна школа, а како гимназија? Који су све предмети приказани и на који начин, шта је најзанимљивије? Због чега он завршава у тамници? Како се завршава његова аутобиографија и шта мислиш о њој? 

3. Овог пута, изузетно, због тренутне ситуације, добијате и трећу тему која ја ВАН градива и гласи:

Ванредно стање

Шта за тебе значи ванредно стање? Да ли си до сада знао нешто о епидемијама, изолацији и сличном? Како си се осећао када је уведено ово стање и када си сазнао да се више неће ићи у школу? Како си проводио своје слободно време? Како је реаговала твоја породица? Шта си научио после свега? Која је твоја порука?

Будите ми креативни, срећно! :)


Коментари